onsdag den 11. september 2013

Dag 19, Leon - København

Fredag den 6. september 2013
Jeg havde sovet lidt uroligt, men vågnede alligevel ret så frisk ved uro i salen og kokken var tæt på 6.30 - som jeg havde sat min mobil til. Det var første gang at jeg benyttede mobilen, men den nåede ikke at ringe.
Jeg fik gjort mig klar og stod på gaden kl. 7.15 med retning mod busterminalen. Jeg havde spist en banan, så morgenmaden var hjemme. Jeg var tidligt på terminalen, hvor man skal være klar over at den ikke er indrettet på andre end spaniolere. Jeg fik dog besked på at min bus ville komme på terminal 1, hvilket den også gjorde.
Jeg fik afleveret min bagage - måtte selv lægge den  bagagerummet - og fandt min plads i bussen.
4½ time senere stod jeg af i Madrid lufthavn, terminal 4, hvorefter jeg tog terminalbussen til terminal 2 - som der stod på min billet. Der viste sig at flyet til København i dag afgik fra terminal 1 - hvorefter jeg måtte gå derover. Heldigvis ligger de 2 terminaler tæt ved hinanden, så jeg nåede det fint. Fik checket ind 45 min før afgang - fin tid da jeg kun havde håndbagage med.
Derefter var det lige efter bogen og jeg landede i København kl. 17 og gik direkte ud i bilen hvor min kone - Britta sad og ventede. Derefter hjem ....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar