tirsdag den 2. august 2016

Dag 4 - Astorga - Rabanal del Camino (20.6 km)

I dag gik det bedre - vi stod på gaden kl. 6.30. Det skyldes at vi sov sammen med flere andre og den første alarm hørtes kl. 5.00 og derefter stod alle om lidt efter lidt. Som sagt var vi klar til vores daglige march kl. 6.30.
Vi gik til Murias de Rechivaldo, hvor vi spiste morgenmad. Morgenmad og morgenmad - det blev igen til kaffe og napolitana.


Derefter gik det videre via Santa Catalina til El Ganso hvor vi fik lidt at drikke på Bar Cowboy ...




Så gik det videre i varmen mod Rabanal hvor vi ankom lidt før klokken 12.00 til albergue Pinar. Det var en sjov oplevelse idet henne der ejede alberguet kyssede mig velkommen og vaskede mit tøj, samt hængte det til tøtte. Hun havde genkendt mig fra sidste år sammen med Daniel. Egentligt var det 4.  gang jeg var her..






Efter bad og vask af tøj - Lennart prøvede det gamle trick med at skjule sin højre arm for at få den samme service -  fik Lennart en slapper og jeg skulle så opdatere min blog. Det gik i udu idet Larry kom. Jeg troede at han skulle bo andetsteds, men han kom på Pilar. Det skyldes at det andet  albergue havde nægtet at modtage hans backpack. Nå men han kom og snakkede så meget at eg ikke fik opdateret min blog. 
Lige nu er jeg gået andet steds hen - så Lennart - som nu er kommet frem efter 2 timers afslapning på langs - underholder ham sammen med Mathews fra Canada. Vi skal spise sammen i aften - lad os se hvordan det går.


Her ses ejeren som vaskede mit tøj og i baggrunden ses Mathews


Her ses Larry med ryggen til - Aisha fra Østrig, Vavi fra Canada, Mathews fra Canada og brormand



Senere kom Pernille fra Danmark til. Hun er en hurtig "walker" som blev forlad af sin veninde pga skader så hun fortsætter alene



Der med spisningen gik ikke helt som planlagt men vi hyggede os med mad fra alberguet - salat og macaroni og en del rødvin.

Derefter var det sengetid....



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar